سوهان برقی ناخن و کاربرد سر سوهان‌های مختلف

دستگاه سوهان برقی وسیله‌ای مدرن در تکنیک کاشت ناخن بوده و این قابلیت را دارا می‌باشد که در مدت زمانی کوتاه فرم و حالت ایده‌آل را در ناخن‌ها ایجاد نماید. برای استفاده صحیح و بهینه از دستگاه سوهان برقی، باید به شناخت تمامی قطعات و سر سوهان‌های مختلف تسلط کامل داشت و کاربرد صحیح این دستگاه را در موارد مختلف فرا گرفت، در غیر این صورت استفاده از سوهان برقی می تواند خطرساز بوده و نتیجه‌ای معکوس در رشته زیبایی ناخن‌ها ایجاد نماید.

سوهان برقی

موارد استفاده از سوهان برقی چیست؟

از دستگاه سوهان برقی با توجه به قدرت و سرعت عملی که دارد می توان در انواع کاشت ناخن، تکنیک لاک جلیش ( ژلیش ) و مانیکور و پدیکور استفاده نمود. سوهان برقی در دو نوع سالنی و خانگی موجود بوده و می تواند خدماتی شایسته و تخصصی را به ناخن کارهای حرفه ای ارائه دهد. سوهان برقی شامل یک قلم قطور بوده و یک مته برقی در نوک آن که تعداد چرخش آن در هر دقیقه به قدرت موتور سوهان برقی بستگی دارد و این موضوع تعیین کننده قیمت و کیفیت دستگاه سوهان برقی خواهد بود. یعنی هرچه قدرت و سرعت سوهان برقی، در یک دقیقه بیشتر باشد کیفیت و قدرت این دستگاه نیز بالاتر خواهد بود، معمولا سوهان برقی دارای قلمی جداگانه از بدنه موتور آن می باشد اما در مدل های خانگی، موتور دستگاه می تواند داخل قلم قرار گرفته و قطر قلم را اندکی بیشتر از حالت معمولی نماید. بدنه موتور دارای قطعه‌ایست که در موارد استراحت دستگاه، قلم بر روی آن قرار می گیرد.

سوهان برقی

♦ سر سوهان سنباده‌ای: این سر سوهان برقی دارای شکلی استوانه ای و جنسی مشابه سنباده می باشد که برای آماده سازی ناخن های کاشته شده در هنگام ترمیم و یا خراش دادن سطحی صدف طبیعی ناخن ها مورد استفاده قرار می گیرد. در دو نوع نرم و زبر موجود بوده و بسته به موقعیت باید نسبت به تعویض آن اقدام نمود.

منبع: آسان طب



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 8 ارديبهشت 1397برچسب:سوهان برقی, | 18:48 | نويسنده : Bahar |